Inte roligt

Här är det en väldigt misstänksam stämning sedan i onsdags. Det är Raven som är misstänksam mot mig; varje gång jag går förbi henne eller kommer i närheten av henne så tror hon att jag ska utsätta henne för tråkigheter igen. Fem gånger varje dag är vi oense. De två olika medicinerna går ganska bra att ge henne; det är snabbt avklarat även om hon inte är så glad åt det. Värst är det med ögonsalvan som hon ska ha två gånger per dag. Det är en kamp! Jag förstår henne fullständigt; jag skulle också kämpa för mitt liv om någon mycket större höll fast mig och med en stor tub försökte trycka in något kladd i mina ögon. Jag känner mig hemsk och elak, och det gör ont i mig när jag plågar henne så.
Jag klappar mycket på henne när jag inte ska ge henne något så att hon ska förstå att jag inte är elak hela tiden. Men jag längtar tills det är över; både för min egen skull och framför allt för hennes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0