Dags att anmäla mig?

Jag hade ju tänkt att efter ha slutat på Strömsholm kanske anmäla mig som jourhem hos föreningen som hjälper våldsutsatta djur. Det börjar bli dags att ta ett beslut nu. Först ska jag nog prata lite om det med veterinären som jag hade praktik hos i början av året; han har lite koll på föreningen och hur de jobbar. Det var ju hos honom som jag först hörde talas om föreningen och nu kanske han har ännu mer information att ge mig. Jag ska försöka prata med honom i veckan som kommer, så får jag ta och bestämma mig sedan. Fast egentligen är det ju inte så mycket att tveka om; hjälp till djur behövs ju alltid och jourhem har jag ju redan. Enda skillnaden är ju att det blir ett sekretessbelagt jourhem i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0