Matleverans och studiebesök

I går när jag var ute och åkte hade jag äntligen möjlighet att lämna kattmaten till Cissi. Tanken med maten är att hon kan ge den till behövande katter i föreningen. När jag ändå var där passade jag på att göra ett "studiebesök" och hälsa på katterna som för tillfället fanns på plats. Det var både några vuxna katter och några kattungar. Fina allihopa!
Föreningen finns i en perfekt miljö ute på landet och katterna som vistas där i väntan på att få nya människor bor i ett eget litet hus.  :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla du!!! Får fixa en skylt till nästa gång.. :)

2013-09-09 @ 14:34:46
Postat av: Cissi

Då försvann namnet så klart på första inlägget.. Bara Cissi som kommenterar.. ;p

2013-09-09 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0