Vågar vara nära

Saga är ju för rolig. Min händer är ju för det mesta otäcka och farliga, med resten av mig är helt ofarlig. Så pass ofarlig att hon kommer fram och luktar på min arm när jag ligger och läser i sängen, hon lägger sig väldigt nära mig och sover när vi lägger oss på kvällen, hon "buffar" på mig när hon tycker att jag ska gå upp på morgonen och hon stryker sig mot mina ben när hon ska få mat.
Nu har hon även börjat med att ta min plats i soffan. När jag kommer och ska sätta mig där så tittar hon på mig som att hon medvetet utmanar ödet. Och när jag sätter mig bredvid henne så ligger hon kvar.  :)  Men utan kontakt så klart! Om min hand kommer för nära så får hon väldigt bråttom därifrån.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Se där fröken Saga har hittat sin matte .. :) Låter som om hon är himla nöjd med livet hos er.. Underbart att höra att det går framåt..

2014-08-21 @ 08:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0