Utökat klappande

Klappandet på Saga vid maten har utökats till att jag får klappa på henne i sängen när jag ska gå upp på morgonen. Men det är bara när jag har satt mig upp i sängen för att resa på mig. Då buffar hon på mig och då, och endast då, tillåter hon att jag klappar på henne.  :)
Hon är ju för rolig! När hon ligger bredvid mig i sängen och jag sträcker ut handen åt hennes håll så hoppar hon undan. Då får jag INTE röra henne. Men när jag sätter mig upp i sängen på morgonen går det alltså bra.  :D
Trots att jag fortfarande inte får klappa på henne vid andra tillfällen så är jag nöjd med hur det är just nu. Från att inte få klappa på henne alls gick det till att jag får klappa på henne vid maten, och från det har det gått till att jag även får klappa på henne när jag ska gå upp på morgonen.  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0