Borde ha gjort något

Det känns som att jag gjorde något dumt i dag. Det dumma var inte vad jag gjorde, utan vad jag INTE gjorde.  :/
Jag såg en kvinna som var ute och gick med en hund. Hunden var av en större ras, kanske labrador. Ärligt talat så tittade jag inte så mycket på själva hunden utan på hur den gick. Den stackars hunden gick väldigt långsamt och den haltade något fruktansvärt!  :O  Antingen så var hunden väldigt gammal eller så hade den riktigt svår artros eller något annat problem med lederna. Det gjorde ont i mig att se den gå. Det såg ut som att den hade det riktigt besvärligt och jag led med den stackars hunden.  :(
Efteråt ångrade jag att jag inte sa något till kvinnan som var ute och gick med den. Jag hade ju inte behövt säga något som ett angrepp, men jag kunde ju ha frågat om hunden hade varit hos veterinären, och hade den inte det så kunde jag ju ha rekommenderat henne att ta den till en. Men nu gjorde jag inte det, och jag ångrar verkligen att jag inte pratade med henne. Fasen också! Stackars hund!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0