En chans till ett bra liv

I går kanske jag gav en övergiven kattunge en chans till ett bra liv. En djurägare ringde till jobbet och undrade vad hon skulle göra med den. Den bodde ensam under en vedbod på hennes tomt och var alldeles för liten för att klara sig själv, och tyvärr kunde inte hon ta hand om den. Så jag ringde till Cissi, men tyvärr hade hon fullt och kunde inte ta in en katt till. Då ringde jag till en annan förening som omplacerar katter och där hade de plats. Jag ringde tillbaka till djurägaren och gav henne numret till föreningen. Hon blev så glad, för hon ville inte avliva kissen utan ge den en chans.
Så nu hoppas jag att de fick kontakt med varandra och att lilla kissen så småningom får flytta till ett eget för-evigt-hem hos en snäll människa.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0