Mona och mini

I förrgår flyttade Mini-Mona till sitt nya hem. Det blev ett väldigt ledsamt avsked och jag blir fortfarande ledsen när jag tänker på att han inte är kvar hos mig. Det beror nog dels på att han var väldigt speciell för mig och dels för att han var den sista av ungarna att flytta.  :´(  
Nu är det bara mamma Mona som är kvar i fosterhem här hos oss. Hon verkar må bra efter kastrationen för snart en vecka sedan och hon tycker nog att det är lite skönt att få vara ifred från alla ungarna. Nu ska vi (jag) försöka att jobba lite mer på vår relation och jag inbillar mig och hoppas att det kommer att gå lite lättare nu när hon inte har ungarna att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0