Blöta kattungar

Det har badats här i dag. Jag lyfte på toalettlocket, kastade i ett papper och vände ryggen mot toalettstolen några sekunder. Då hörde jag ett plums bakom mig. Det var Fanta som hade hoppat upp och i toaletten. Jag lyfte upp en mycket blöt katt från toaletten och medan jag torkade Fanta med en handduk kom nästa plums. Då var det Loranga som hade hoppat upp och i toaletten. Loranga tog sig upp själv men fick lite hjälp av mig med att torka sig. Jag kunde inte låta bli att skratta lite åt dem för de såg så förvånade ut när de stod blöta på golvet och skakade på en tass i taget, samtidigt som de båda försökte se ut som att badet var planerat. Tur att det var rent vatten i toaletten!  :´D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0