Modiga Mona

Det handlar ju väldigt mycket om kattungarna nu, men jag tänkte berätta lite om Mona också. Hon fräser fortfarande åt mig ganska mycket, men hon har blivit modigare och vågar vara där jag är. Numera följer hon efter mig ut i köket när hon ska få mat och nu vågar hon till och med att ligga på golvet ganska nära mig när jag sitter i fåtöljen i vardagsrummet.
I går kväll när jag som vanligt satt i fåtöljen med fötterna på fotpallen och datorn i knät fick jag plötsligt se Mona kika fram bakom datorn.  :O  Då hade hon vågat sig ända upp bredvid mina ben på fotpallen och där satt hon några sekunder innan hon hoppade ner och lade sig på golvet i stället.  :)
Hon har ju så klart koll på vad jag gör med alla bebisar, men hon är mycket lugnare och mera avslappnad nu. För tillfället känns det som att det går åt rätt håll med vår relation.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0