Raven

I går kom hon äntligen. Hon heter Räven och är ungefär fyra år gammal. Jag tycker dock inte att hon ska behöva heta Räven, så jag struntar i prickarna och kallar henne Raven i stället.
Det gick hur bra som helst redan från start när hon kom och hemmets katt verkar inte heller ha något emot henne. Hon är verkligen en knäkatt; det ska mysas och gosas och kelas hela tiden!  :)  Hon är helt underbar!



Det finns en risk för att min vision av att hjälpa katter stupar redan efter ett dygn; jag kände direkt när hon kom att det kommer att bli väldigt jobbigt att släppa henne ifrån mig när hon får ett nytt hem. Problemet är att jag kommer att känna så för alla katter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0