Jobbiga avsked

Vid lunchtid i går flyttade Zingo och tre timmar senare flyttade Loranga. I dag fick Lilla Grå följa med mig till jobbet för sin andra vaccination och ett id-chip, och i kväll flyttade han också. Jag kan ärligt säga att det känns tungt och att det så klart är lite ledsamt. Men samtidigt är jag glad över att de får komma till sina förevigt-hem. Alla sju har ju fått en chans till ett bra kattliv, även de tre röda som hade en riktigt tuff start i livet när de övergavs i en skokartong på soptippen, och det är det viktigaste.
Jag har redan fått uppdateringar om alla tre från deras nya människor och det verkar gå bra i de nya hemmen och med deras nya kattkompisar. Skönt! Men jag saknar dem och lite ledsen är jag. Mina bebisar!  :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0