Fruktansvärd kväll på jobbet

I går hade jag en fruktansvärd kväll på jobbet. En patient med andningssvårigheter kvävdes till döds. Det var så hemskt!!! Jag bröt ihop inför mina kollegor och var tvungen att ta en paus. Det var inte så lätt att jobba fyra timmar till efter det; jag började att gråta flera gånger under resten av arbetspasset och sedan grät jag i bilen hem. Jag tänker på det som hände, på patienten och på djurägaren. Så fruktansvärt och tragiskt för alla. Jag kan inte sluta att se dödskampen framför mig. Den kommer tyvärr alltid att finnas kvar i mitt minne, men jag önskar att jag kunde radera den från min hjärna. Det är värre än en skräckfilm, för det här var på riktigt. Jag har varit med om många hemska och ledsamma saker på jobbet, men jag hoppas att jag aldrig aldrig aldrig någonsin mer behöver vara med om något liknande det här.  :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0