Inga händer

Saga vågar nu ligga på sängen ganska nära mig.  :)  Men hon håller ett vakande öga på mig, till och med när hon sover. Hon har stenkoll på mina rörelser och råkar min hand röra sig mot hennes håll så hoppar hon ner från sängen illa kvickt. Men det verkar inte vara mig som hon är rädd för, utan bara för mina händer. Saga håller sig nämligen ofta i närheten av mig och hon är väldigt nyfiken på vad jag gör. Om jag t.ex. borstar tänderna så sitter hon och tittar på. Nyss låg jag på soffan och tittade på tv, och då satt hon nedanför på golvet och tittade på mig. Hon vågar alltså vara ganska nära mig, men mina händer får inte komma nära henne.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Händerna ger ju beröring och du vet hur läskigt det är.. ;p

Hon har mycket att uppleva, en kan ju undra vad hon tänker ?

2014-06-17 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0