Flyttade bebisar och kändisar

I går tog Mona sina bebisar och flyttade dem till garderoben där hon gömde sig innan hon fick dem. Det är inte så bra, för nu har jag inte så stor möjlighet att hålla koll på hennes bebisar för att se att de mår bra. Jag måste komma på ett sätt att försöka få ut både Mona och bebisarna ur garderoben.  :/
Men något positivt som hände i går kväll var att Mona verkade vara lite nyfiken på de tre andra bebisarna som är här. När jag satt på golvet i vardagsrummet och nappade dem sista gången innan jag skulle sova kom Mona ut från garderoben och tittade på från sovrummet. Hon satt kvar en lång stund trots att hon visste att jag såg henne. När jag försökte skjuta bebisarna lite närmare henne satt hon också kvar. Inte förrän bebisarna var bara en halvmeter från henne gick hon tillbaka till sina egna bebisar i garderoben.  :)
 
Nu har de tre övergivna bebisarna blivit kändisar också. I dag var det en artikel i tidningen "Folkbladet" och nu i kväll fick jag se att det även var en artikel i "Expressen". När jag var hemma på lunchen i dag var en reporter här och filmade för ett inslag i "24Corren". Det är bra att det uppmärksammas; sådant här händer ju tyvärr alldeles för ofta.  :(
 
Förresten så har alla tre bebisarna börjat att öppna ögonen nu och det är fullt fart på dem när de kryper omkring.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0