Båda vågar mer

Det blev inget veterinärbesök för pojkarna i fredags. Ingen av dem var så sugen på att gå in i transportburen och jag ville inte tvinga dem till något när de inte känner sig helt trygga med mig än. Så vi väntar lite med det.
Nu har de i alla fall börjat att röra sig lite mer avslappnat här även när jag är hemma. De har koll på mig, men de gömmer sig inte när jag kommer i närheten. Jag får klappa på dem mycket mera nu och Vidar har till och med själv sökt kontakt med mig. Två gånger har han gett mig en försiktig huvudbuff på mitt ben, och för en stund sedan när jag klappade lite på honom kom han fram och huvudbuffade lite mer på mig.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0