Killarna utforskar i mörkret

Eftersom killarna i köket har bestämt sig för att utforska resten av hemmet lite då och då utan min vetskap, så lät jag gallerdörren till köket vara lite öppen i går kväll.
Jag hade knappt hunnit lägga mig i sängen förrän Arvid kom in i sovrummet. Men så fort han såg att jag låg i sängen så vände han och gick ut igen. Efter en liten stund var det någon som inte hoppade utan klättrade upp i sängen. Det var Vidar. När han såg att jag låg där hoppade han direkt ner på golvet igen. Lite senare när jag hade släckt lampan kom Vidar upp i sängen en gång till, men när han märkte att jag fortfarande låg kvar där så försvann han ner på golvet för andra gången. Vad som hände under natten när jag sov har jag inte en aning om.  :)
I dag har killarna fått vara i köket, men när jag kom hem från jobbet öppnade jag gallerdörren igen och båda två har varit på en ny upptäcktsfärd. Det blir spännande att se vad som händer när jag lägger mig och släcker lampan i kväll.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0