Oväntad sängkompis

I går kväll hände något roligt och väldigt oväntat. Jag hade lagt mig i sängen för att sova men det var inte helt mörkt i sovrummet för en lampa var fortfarande tänd. Då kom Vidar upp i sängen och lade sig mellan mina ben. Vad förvånad jag blev! Han låg kvar där en stund och tvättade sig lite. Jag funderade på om han inte förstod att det var mina ben som var under täcket. Men samtidigt så såg han ju att jag låg där för vi tittade på varandra och jag pratade lite med honom. Sedan flyttade han på sig till en ny plats bredvid mig fast längre ut på kanten av sängen. Jag tror att han låg kvar där när jag somnade. Det var så roligt att han självmant valde att vara så nära mig.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0