Kattduktig och nyår

Häromdagen ringde det en person till jobbet och ville rådfråga lite om sin katt. Hon var inte kund hos oss sedan tidigare, men hon hade blivit rekommenderad att ringa till just oss för där jobbar det en person som är väldigt duktig på katter.  :D  Jag blev så klart både överraskad och smickrad över att jag har ett rykte om mig att vara kattduktig. Så roligt!  :o)
 
I morgon är det nyårsafton. Det kommer att bli en riktig prövning för pojkarna. Först kommer det ett par andra människor hit på kvällen för att äta nyårsmiddag. Sedan kommer det att smälla otäckt ute vid midnatt. Båda sakerna kommer att skrämma dem, men jag tror att det är besöket av människor som kommer att vara det värsta för dem. Vi får se hur det går.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0