En intresserad människa

På lördag kommer det kanske en människa hit för att träffa Vidar. Människan vill nämligen eventuellt adoptera honom och förutom att ha fått lite info och några bilder är även ett riktigt möte av intresse.
Det tycker jag är bra för då kan jag få en uppfattning om vem Vidars potentiellt blivande människa är. Problemet är ju bara att varje gång någon kommer hit springer både Vidar och Arvid och gömmer sig och kommer inte fram på flera timmar. Så hur människan ska kunna få en skymt av Vidar vet jag inte riktigt.  :/
 
Förresten så är jag och Arvid vänner igen. Det blev vi redan dagen efter besöket hos veterinären, så nu klappas och gosas det igen och han sover även i sängen om nätterna.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0