Nattbus

För det mesta sover båda pojkarna nästan hela natten när de väl har lagt sig och kommit till ro. Men ibland vaknar någon av dem, eller båda två, och är uppe och busar lite en stund. Jag märker oftast inte det när jag sover, utan jag ser det i så fall på morgonen när jag vaknar om de har gjort något som syns. Men vid 4-tiden i natt vaknade jag av att något ramlade ner från en ganska hög höjd. Det lät också som att något gick sönder när det slog i golvet. Vem var skyldig? Lilla Arvid låg bredvid mig i sängen så med hjälp av uteslutningsmetoden så bör det då ha varit Vidar. Dessutom hittade jag honom på platsen där buset hade ägt rum, så han kunde inte skylla på någon annan.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0