Otäckt med dammsugaren

Dammsugaren är riktigt otäck. I alla fall om man frågar Arvid och Vidar. Efter att ha varit här drygt ett halvår har de lärt sig vad det betyder när jag öppnar städskåpet. Jag behöver inte ens plocka fram dammsugaren, det räcker med att jag öppnar dörren och att de hör att jag tar tag i dammsugaren för att lyfta ut den från skåpet. På två sekunder är pojkarna spårlöst försvunna och sedan dröjer det en liten stund efter att jag har dammsugit färdigt innan de kommer fram från sina gömställen. Får se om de blir mindre rädda för den så småningom när de har vant sig och kanske förstår att den inte är så farlig eller om den alltid kommer att vara så otäck.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0