Redo att flytta

Båda pojkarna har en längre tid egentligen varit redo att bli adopterade och flytta till sina för-alltid-hem. Förutom den lilla detaljen att de blir jätterädda och gömmer sig varje gång det kommer en annan människa hit. De är för tillfället så friska som de kan vara och de är väldigt sociala och gosiga med mig. Men det är bara med mig som de vågar att vara det. Det gör att det är lite svårt att marknadsföra och visa upp dem för potentiella adopterare när de gömmer sig så fort någon kommer hit.
Jag har inte bråttom att få iväg dem, för de är trevliga och mysiga katter, de verkar att trivas här och de kommer bra överens med hemmets katter. Men det är verkligen dags att ta tag i det här nu och jag måste diskutera detta med föreningen som har hand om dem. Ska de flytta? Eller ska de stanna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0