Vågar inte gå ut än

Jag har hållit på med ett stort projekt i helgen. Det påbörjades i går och avslutades i dag. Vad? Jo, jag har nätat in balkongen så att katterna ska kunna vara där.  :D
Så fort jag var färdig på eftermiddagen i dag öppnade jag balkongdörren så att kissarna kunde gå ut. Hemmets katter gick ut direkt. Det var nytt och lite spännande, men de verkade tycka om det. De kikade runt, tittade ut och njöt av solen.
Pojkarna var tyvärr inte lika nyfikna. Vidar ville inte komma ut från sin plats i garderoben. Arvid vågade sig nästan ända fram till balkongdörren innan han vände. Han vågade inte gå ut på balkongen trots att han såg att både jag och hemmets katter gick ut där. Pojkarna tycker nog att det är lite för otäckt än, men förhoppningsvis vågar de också gå ut där så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0