Modig kille med dammsugaren

Ända sedan pojkarna kom hit för snart 15 månader sedan har Vidar legat på sin plats i garderoben varje gång som jag har dammsugit. För knappt en vecka sedan gjorde jag om i garderoben så Vidar ligger inte där lika mycket längre. I dag låg han på sängen när jag tog fram dammsugaren. Arvid sprang som vanligt direkt och gömde sig så fort han hörde att jag plockade fram den. Vidar låg kvar på sängen. Jag startade dammsugaren och började utanför sovrummet. Vidar låg kvar på sängen ända tills jag kom fram till den med dammsugaren, då sprang han iväg. Men vilket framsteg! Så duktig och modig han var första gången utanför garderoben!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0