Nyfiken på världen bredvid

Härom dagen var Raven på äventyr. Jag stod utanför min dörr och pratade med min granne när Raven kom och lite försiktigt kikade ut. Först var det lite otäckt och hon var väldigt försiktig, så pass att hon till och med backade tillbaka in ett par gånger. Men till slut tog hon mod till sig och kom ut genom dörren. Då gick det fort minsann; för när hon väl hade kommit ut sprang hon rakt över till grannen och in genom den dörren som också stod öppen. Sedan gick hon på upptäcksfärd där. Hon gick runt och tittade och luktade en bra stund innan jag till slut fick hämta in henne till mig igen. Grannen tycker att Raven är sååå söt och har sagt att hon gärna vill låna henne lite ibland.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0