Nöjd

Lilla Raven verkar vara ganska nöjd med att vara här. Hon beter sig som om hon alltid har bott här! Hon har redan hittat några favoritplatser där hon sover och hon äter tillsammans med hemmets katt.

Det första dygnet var jag lite orolig för maten. Jag såg inte att hon åt någon gång. Hon visade vilja att äta, men när jag ställde fram mat så luktade hon bara lite på den och tittade sedan på mig som att hon väntade på något godare. Till slut stod det fyra sorters mat framme som hon kunde välja på; två olika torrfoder och två olika mjukmat, men inget av det verkade duga.
När jag sedan efter nästan ett dygn såg att hon gick ut i köket så smög jag på henne. Då åt hon minsann!  :)  Sedan dess äter hon med god aptit, och det mesta verkar smaka.


Kommentarer
Postat av: susanne

Hejsan!

Hon verkar trivas hos dig så hon har nog hittat ett nytt hem nu ska du se:)

2012-03-03 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0