Full rulle

Raven´s favoritmus har varit borta en vecka eller så, men i dag hittade jag den under hallmöbeln. Gissa vem som blev överlycklig?!?  :D  Raven såg när jag plockade fram musen och jag hann knappt släppa den innan hon började att döda den. Oj vad den stackars musen fick vara med om! Hon dödade den och dödade den, om och om och om igen. Hon for fram och tillbaka, kastade den åt alla möjliga håll och hoppade på den. Hon såg verkligen till att musen dog ordentligt. Det var full rulle bra länge, och jag kunde inte låta bli att skratta åt henne. Hon såg för rolig ut!  :)
Till slut tyckte hon nog att musen var tillräckligt död, för hon la sig i fåtöjen och såg ganska nöjd ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0