Tre katter gick på besök

Lilla Raven går ju in till grannen och hälsar på lite då och då när vi har dörrarna öppna mellan oss. I kväll var det dags igen. Jag och grannen stod och pratade med dörrarna öppna och då kom Raven och spatserade in till grannen. Strax efter kom lilla Knappen och försiktigt försiktigt vågade han sig till slut in till grannen han också. För första gången!  :)  Efter dem kom hemmets katt och gick in till grannen han med, så helt plötsligt var det tre katter hos grannen och ingen hos mig!  :O  När de hade gått omkring där en stund och tittat och luktat på saker så tyckte jag att det var dags att gå tillbaka in till oss. Först gick Raven, sedan gick Knappen och sist gick hemmets katt inte alls. Han ville tydligen stanna där, så jag fick "hjälpa" honom att gå hem.  ;o)  Nu är alla samlade här hemma igen, precis som det ska vara.  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0