På bordet

Lilla Saga har nu blivit så modig att hon har börjat att ta sig förbjudna friheter. Vid några tillfällen när jag har suttit och ätit vid vardagsrumsbordet så har hon varit nyfiken på vad jag äter och har helt enkelt hoppat upp på bordet för att kolla in maten. Hon rör inget, men tittar och luktar lite innan hon hoppar ner igen. Jag vill ju inte att hon ska vara på bordet, speciellt inte när jag äter, men samtidigt vill jag inte säga åt henne så att hon blir skrämd. Jag tycker att det är roligt att hon har blivit så framåt och vågar komma nära mig på olika sätt, även om det innebär förbjudna saker som att hoppa upp på bordet.  ;)  Jag får försöka komma på ett sätt att få henne att förstå att hon inte får vara på bordet utan att skrämma henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0