Kurs

I  morgon ska jag vara med på en foderkurs på jobbet. När jag jobbade på Strömsholm missade jag flera foderkurser, men nu får jag alltså äntligen en chans att lära mig lite mer om mat till framför allt hundar och katter. Det finns en hel djungel med olika sorters foder till djur, och kursen i morgon handlar om ett av de märken som gör speciellt medicinskt foder som bara säljs hos veterinärer. Av varje tillverkare som gör medicinskt foder finns det också en hel djungel med olika sorters mat där de olika fodren är bra för olika saker; ett för njurar, ett för lever, ett för mage och tarmar, ett för allergi, osv. Så för min del är kursen i morgon välbehövlig och förhoppningsvis så är jag lite mer kunnig om den maten när kursen är slut.  :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas den va lärorik ! ! Alltid intressant..

2014-02-21 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0