Modigare och modigare

Lilla söta Saga har blivit riktigt modig här nu. Hon ligger inte under soffan lika mycket längre utan är framme och busar, äter och går på lådan utan att vara rädd. Det enda som fortfarande är ganska otäckt är jag. Hon kan vara nära mig, men jag får inte röra vid henne än. Jag har faktiskt petat på henne en gång, men då backade hon fort undan från mig. Jag är medveten om att det kan ta lång tid innan jag får klappa på henne, men jag ska inte försöka att skynda på henne utan det får ta den tid det tar. Saga får själv bestämma när jag ska få komma nära henne.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så nöjd som hon verkar så kommer hon snart konkurera med Raven om klapparna.. ;)

Helst säker på att du snart kommer få klappa henne, då du skyndar långsamt ! ! Klokt av dig..

2014-06-08 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0