Lyft

Vi övar ju lite grann på att lyftas och jag brukar bara lyfta upp Saga ett par decimeter från golvet, hålla henne där några sekunder och sedan släppa ner henne. Men i går tog jag det ett steg längre för att se hur Saga skulle reagera. Jag lyfte henne hela vägen upp till min famn och höll henne i den höjden några sekunder. Jag höll inte fast henne utan höll bara runt kroppen på henne. Hon protesterade inte men hon såg lite fundersam ut; man kunde nästan se hur tankarna gick runt i huvudet. "Vad händer? Är det farligt? Ska jag ta mig loss?"  :)  Efter några sekunder släppte jag ner henne på golvet igen och hon verkade inte det minsta sur eller arg. Bra, det där ska vi göra om flera gånger.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0