Igång på allvar

Studierna har dragit i gång på allvar. I går hade vi vårt första prov och det var i biologi (systematik och blodcirkulationssystemen). Det var visserligen bara ett testprov vilket betyder att resultatet inte räknas in i betygssättningen, men man vill ju ändå göra bra ifrån sig. Jag vet inte hur många rätt eller fel jag hade, men jag fick ett A.  :D  Så synd att det inte räknas med i det totala betyget.  :(
I dag hade vi muntlig redovisning av varsin valfri hundras. Jag var först ut och jag berättade om Coton de Tuléar. När jag var färdig sa läraren att jag hade satt ribban högt. Det tolkar jag som att hon tyckte att jag gjorde bra ifrån mig.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0