Nytt gömställe

Än så länge har jag inte så mycket att berätta om Mona. Hon har nämligen hittat ett nytt väldigt bra gömställe så jag har inte sett henne på snart två dygn. Jag har letet och letat, men jag har inte hittat henne. Nu har jag börjat misstänka var hennes nya gömställe är, men jag vill inte riktigt titta efter för hon kommer förmodligen att bli jätterädd om jag gör det när hon är där. Så jag avvaktar lite. Men jag hörde henne i natt, så jag vet i alla fall att hon var ute och rörde lite på sig i lägenheten en stund. Hon äter också lite av maten som jag ställer fram till henne så det är också ett tecken på att hon kommer fram från gömstället på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0