Sista dagen på jobbet

Sista dagen på jobbet i dag, mitt avtal har gått ut. Det är så tråkigt!  :(  Jag är tacksam över att jag har varit där i nästan två år; jag skulle ju egentligen ha slutat i dag för ett år sedan men jag har fått förlängt tre gånger. Samtidigt är jag enormt ledsen över att jag inte får stanna där, jag vill det så gärna.  :´(  En liten tröst är att nästan alla mina kollegor och även vår chefsveterinär tycker att jag borde få stanna eftersom jag behövs där och de tycker att jag gör ett bra jobb. Det värmer.  :)
 
Men det tar inte slut här, jag kommer att fortsätta att hjälpa djur på olika sätt. Nu får jag lite mer tid till att umgås med Mona ett tag framöver.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0