Alla dagar är lika

Här ser dagarna ut på ungefär samma sätt; bebisarna äter, busar och sover. Äter, busar och sover. Äter, busar och sover... Men i förrgår fick två av Mona´s bebisar vara med om ett äventyr. De fick följa med mig till jobbet för att bli undersökta av en veterinär. De är inte riktigt lika stabila i kropparna som sina två syskon och de tre andra så jag ville ta med dem för en koll. Veterinären tyckte också att de är lite ostabila men trodde inte att det är något att oroa sig för i nuläget. Jag ska hålla koll på dem så att de äter bra och att de växer och utvecklas som de ska. Det är ju några veckor kvar innan det är dags för dem att flytta så det finns tid för en ny koll om det skulle behövas.
 
Förresten måste jag nog sluta att kalla dem för bebisar snart; de är ju ganska stora nu.  :o)  Dessutom har jag arbetsnamn även på Mona´s ungar nu. Jag hade tänkt ut ett tema med fyra namn, men jag hade svårt att bestämma vem som var vem. Så efter lite velande fram och tillbaka tänkte jag för mig själv att jag lika gärna kan använda de namn som jag kallar dem för; Lilla Grå, Mini-Mona, Stor-Fluff och Lill-Fluff.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0