Speciellt besök

Vi har haft besök här i dag. Det var den av spekulanterna på kattungarna som står först i kön att få välja vilken av dem som han/hon vill adoptera. Föreningen väljer först ut vilka personer som de tycker är lämpliga att få adoptera och sedan får jag som fosterhem säga vad jag tycker om personerna när jag träffar dem.
Besöket i dag gick bra och jag har nu pratat med föreningen och sagt vad jag tycker. Just nu verkar det som att den första bebisen av de sju är adopterad.  :)
 
Det är så klart blandade känslor för mig. Jag vill ju att alla ska få komma till bra hem och få leva det bästa kattliv som de kan, men jag kommer att gråta massor när de flyttar. Jag blev lite känslosam redan i dag trots att jag får behålla alla här några veckor till.  :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0