Bor i garderoben

Mona har varit här i drygt två veckor och precis som jag förutspådde så går det framåt med små små myrsteg. Hon ligger mest i garderoben som är hennes gömställe och hon fräser åt mig när jag tittar in där och pratar med henne. Men hon kommer ut därifrån på nätterna när jag sover; det ser jag i matskålen och i lådan på morgonen.  ;)  Hon har kommit ut från garderoben några gånger när jag har varit hemma och vaken också, förmodligen för att hon kanske har trott att jag har sovit eller inte varit hemma, och då har jag tyvärr råkat skrämma henne ganska ordentligt.  :/  Jag hoppas att hon snart kan börja lita på mig och förstå att jag inte är så farlig som hon tror att jag är. Jag har sagt till henne att jag lovar att jag inte ska äta upp henne, jag ska inte ens smaka på henne.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0