En saknades

När jag kom hem på lunchen i dag för att mata bebisarna var det bara två stycken kvar i "igloon" som de sover i. Jag anade att det inte skulle dröja så länge till innan de skulle lyckas ta sig ut från den och även från inhägnaden som den står i, men jag trodde inte att skulle ske redan i dag.
Jag letade en stund innan jag till slut tittade in i garderoben och fick se en liten röd bebis bredvid Mona och hennes bebisar. Förmodligen hade bebisen tagit sig ut och när Mona hörde och kanske även såg den så hämtade hon den och bar in den till sina egna bebisar. Jag matade i alla fall de andra två bebisarna och hoppades på att den tredje fick tillräckligt med mat av Mona.
 
När jag kom hem i kväll upptäckte jag att även de andra två bebisarna numera vet hur man tar sig ut från "igloon"...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0