Avslappnad

Det är så roligt att se Mona nu för det är så stor skillnad mot den första tiden som hon var här. Hon vågar mer och mer. Nu ligger hon och sover på sängen nästan hela dagarna, och jag kan till och med gå nära sängen utan att hon hoppar ner. Hon leker gärna, både ensam och tillsammans med någon, och hon gör det utan att hålla koll på var jag är. Bollar och möss är roliga att leka med, och att jaga och jagas är kul. Ibland är det full fart här när det jagas fram och tillbaka, och då håller hon inte heller koll på var jag är eller vad jag gör. Hon sover mer avslappnat nu också; förut syntes det att hon var på vakt även i sömnen, men nu kan hon sova på rygg med tassarna i vädret.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0