Fullt i bagageutrymmet

I dag lämnade jag av foder till Cissi igen. Det var ganska mycket foder den här gången; jag hade hela bagageutrymmet fullt.  :)  Det räcker till många hungriga magar ett tag, vilket är bra eftersom jag förmodligen inte kommer att kunna hjälpa Cissi med foder den närmsta framtiden. Mitt anställningsavtal går nämligen ut den sista augusti, så jag slutar att jobba på AniCura Djursjukhuset i Jönköping den här veckan.  :/
Det är så klart blandade känslor. Det ska bli skönt att slippa att pendla, men jag kommer att sakna mina kollegor. När jag har vilat upp mig lite hoppas jag att jag får möjlighet att jobba med djur igen på något sätt, och att jag kan fortsätta att hjälpa behövande djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0