Äntligen!

Nu har det äntligen hänt! I natt sov Arvid bredvid mig i sängen. Jag vaknade till någon gång i natt och kände en katt bredvid mig ungefär på den platsen som Vidar brukar ligga på. Jag trodde ju så klart då att det var Vidar, men när jag tittade så var det Arvid som låg där. Vidar var också i sängen men han låg på mina ben. Jag blev så glad när jag såg att det var Arvid som låg bredvid mig, och han låg dessutom nära mig.  :D
I kväll hände ytterligare en otrolig sak. Arvid låg på sängen och jag gick fram till honom och klappade lite på honom som jag numera brukar göra. Det verkar som att Arvid har upptäckt att det är skönt med klappar och gos och han brukar låta mig klappa på honom ganska långa stunder nu. Den här gången började vi som vanligt; jag klappade på honom medan jag liksom hängde och halvlåg in på sängen för att nå fram till honom. Då reste han på sig och gick fram till mig och kröp in i min famn! Jag trodde knappt att det var sant. Vilken helt fantastisk känsla det var! Mys-Arvid!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0