Pojkarna firar jul

Jag vet inte så mycket om pojkarnas liv innan de kom hit, men det här är förmodligen deras första julafton med värme, god mat, godis, leksaker och en massa klappar och gos. Både Arvid och Vidar tyckte att det var gott med smaskig mat redan till frukost.  :)
 
 
I går lyckades jag att klippa klorna på Vidar. Det var första försöket här hemma, och trots lite motstånd och en massa sprattel så gick det bättre än förväntat.  :)
Arvid har gjort ytterligare ett stort framsteg. Vid ett tillfälle när jag klappade på honom härom kvällen provade jag att lyfta upp honom. Jag blev både förvånad och glad när han då utan protester lade sig tillrätta i min famn för att få klappar och gos där. En underbar känsla! Jag ville nästan inte släppa ner honom igen, så vi stod så en lång stund.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0