Första klapparna

De små stegen framåt börjar bli lite större. Pojkarna får röra sig fritt överallt här hemma nu och det går bra. Vidar som förut har tyckt att det har varit tryggast att ligga under skåpet i köket har hittat en plats i sovrummet som han verkar gilla.
Arvid har haft några olika favoritplatser. Först var det ett hörn på golvet i köket. Sedan var det på spisen en ganska lång tid och de senaste dagarna har han legat på en plats nära ytterdörren.
I dag när jag kom hem från jobbet var han inte på någon av de platserna. Jag hittade honom i badrummet på tvättmaskinen. Jag gick fram till honom för att hälsa och då inträffade det hittills största framsteget. Jag provade lite försiktigt att klappa på honom och jag fick göra det!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0