Framåt och bakåt

De senaste dagarna har vi tagit steg både framåt och bakåt. Arvid som var den som jag fick klappa på först har blivit lite avvaktande. Han har till och med sagt ifrån några gånger när jag har försökt att klappa på honom. Det känns som att framstegen med honom har avstannat lite.
Vidar som var väldigt försiktig i början har de senaste dagarna blivit en helt annan katt. Jag har fått klappa på honom väldigt mycket och han har till och med vänt upp magen ett par gånger vid klappandet. Han har upptäckt att det kan vara ganska skönt och mysigt med sådan kontakt. Fram tills i går. Nu får jag plötsligt inte klappa på honom längre.
Däremot har han blivit väldigt modig och tuff, han vågar vara överallt, han tar för sig och han bråkar med både Raven och Fanta.
Jag har bokat en preliminär tid för båda pojkarna på mitt jobb i morgon. Men som situationen är nu så kommer jag antagligen inte att få in dem i transportburarna i morgon bitti, så vi får nog skjuta fram besöket ett tag till.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0