Bus på nätterna

Pojkarna hittar på en del bus på nätterna när de inte ligger och sover bredvid mig i sängen. Det är oftast inte så allvarliga bus, men när jag ser vad de har gjort brukar jag förvånas över att jag inte har hört att de har hållit på med något och vaknat av det.
I natt har någon av dem lekt med mitt hårspänne som jag brukar använda på jobbet, så när jag skulle ha det i morse var det borta. Av erfarenhet sedan tidigare gånger så hittade jag det ganska fort; det låg under spisen och jag fick ägna några minuter åt att fiska fram det därifrån. När jag har bråttom till jobbet på morgonen så är det tur att de har lekt in mina saknade saker på samma ställe som vid tidigare bus så att jag vet var jag ska leta.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0