Sista webbinariet för den här gången

Nu har jag deltagit i det sjätte och sista webbinariet om katters sjukdomar.
Förra veckan var det tredje webbinariet som handlade om akut njursjukdom och det fjärde som handlade om diabetes i kombination med andra sjukdomar.
Det femte som var i förrgår handlade om urinstopp och förstoppning, och det sista som var i kväll handlade om hur man övervakar och behandlar katters diabetes hemma. Jag tycker att det har varit sex stycken mycket intressanta och lärorika webbinarier. Eftersom de var på engelska så var det många svåra medicinska termer och jag var tvungen att vara fokuserad hela tiden för att hänga med på vad de sade. Varje webbinar var drygt två timmar och efter det var hjärnan lite trött. Men det var värt det. Om det kommer fler vill jag absolut vara med på dem också.  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0