Leker så bra tillsammans

Det är en underbar känsla att se hur bra pojkarna trivs ihop. Jag har ju tidigare berättat att de sover tillsammans, myser med varandra, tvättar varandra och ofta äter samtidigt. Men de leker väldigt bra ihop också. Nästan varje dag både innan och efter frukost är det lektid. Först medan de väntar på att jag ska göra iordning frukosten, sedan tar de en liten paus medan de äter och när de har ätit färdigt är det dags för mera lektid. Då busar de med varandra; det jagas och brottas, de smyger på varandra och de leker med leksaker tillsammans. Det märks så väl att de har jätteroligt. Det är så tillfredsställande att titta på dem när de leker, jag blir alldeles glad i kroppen när jag ser dem.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0