Kloklippsmotståndare

Jag försöker att komma på ett sätt att klippa Arvid´s klor. Jag har bara klippt dem en gång och det var när han var sövd för att bli kastrerad. Jag har försökt att klippa dem här hemma ett par gånger och det bästa resultatet då var en eller två klor innan jag fick ge upp. Han behöver verkligen få klorna klippta nu för de är väldigt långa och vassa, men jag vill inte tvinga honom för då kommer han aldrig att tillåta det i fortsättningen.
Jag har ju klippt klorna på Vidar några gånger. Det har varit protester men det har ändå gått ganska bra. Men den senaste gången ville han inte alls. Då var det vilda protester och jag är lite orolig för att det kommer att bli svårt att klippa klorna på honom också i fortsättningen.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0